Autor Wiadomość
marcin
PostWysłany: Pią 23:21, 17 Wrz 2010    Temat postu:

Może poprawcie to, że mamy po 1 PŻ, nie po dwa Wink.

I Doprecyzujmy ten czas- z tego, co pamiętam, było 10 sekund plus 10 sekund za każdy punkt pancerza.
Baka
PostWysłany: Pią 11:32, 27 Sie 2010    Temat postu: Zasady

Zasady są krótkie i bardzo proste co mam nadzieję wszystkim umili rozgrywkę. Nie będzie w nich takich umiejętności jak „skradanie”,” powalenie”,” skrytobójstwo” czy sławne już aczkolwiek dostępne tylko dla oświeconych „chodzenie po drzewach”…. Zaraz jak na tą chwilę nie ma praktycznie żadnych umiejętności specjalnych za wyjątkiem tych które gracze sami wnoszą do gry.
Zasady ogólne:
Obozy są dwa, flagi (jak na tą chwile) są dwie, a liczba mieczy jest dowolna.
- CTF rozgrywany będzie na ściśle określonym terenie z tym, że „obozy” mogą być dowolnie umiejscowione i na początku gry nieznane jest ich położenie.
- mimo że obóz można „rozbić” w dowolnym miejscu, flaga musi być ogólnodostępna i łatwa do zauważenia. Nie można flagi wbijać do polowy drzewca w ziemie, zakrywać, przykrywać, przywalać drzewami, wieszać na wysokościach niedostępnych dla przeciętnego gracza. Jest to chorągwia, symbol drużyny i musi być widoczna.
- można wykorzystywać ukształtowanie terenu, przeszkody naturalne w celu zdobycia taktycznej przewagi. Natomiast na ta chwilę nie można tworzyć własnych przeszkód, rozsypywać gwoździ, zatarasowywać jedynych przejść kłodami i ściętymi drzewami, kopać wilczych dołów, zastawiać sideł itp. Dopuszczalne są „pułapki”, które będą alarmować o ewentualnym zbliżaniu się przeciwnika.
- wygrywa drużyna, która w określonym czasie zdobędzie najwięcej punktów- system punktacji niżej.

System punktacji:
- punkty zdobywa się poprzez uśmiercanie przeciwników- 1 pkt.
- poprzez zdobycie flagi przeciwnika- 10 pkt.

Respienie

- każdy uczestnik gry ma nieograniczoną ilość „respów”. Oznacza to, że po ewentualnej śmierci na polu walki powraca do obozu i po upływie odpowiedniego czasu powraca do gry. Podczas powrotu w stanie śmierci trzeba zasygnalizować innym o swojej nieobecności przez skrzyżowanie rąk na piersi. W stanie „martwym” nie można porozumiewać się z drużyną w sprawach mijanych nieprzyjaciół czy ich strategii.
- każdy gracz zobowiązany będzie do pozostawienie w swoim respie żetonu stanowiącego podstawę do obliczania punktacji.


System walki:
-… nie przewiduje żadnych specjalnych umiejętności. Umiesz machac mieczem ok., korbaczem ok., korbaczem i mieczem również? Tez ok. Nie ma ograniczenia co do wyboru ani ilości posiadanej broni.
- każdy gracz posiada na starcie 2 PuntyŻycia, po których stracie ( 2 PunktyObrażeń), jest uznawany za martwego.
- KP – będzie naliczany indywidualnie ponieważ zbroja zboji nie równa. KP magów określane jest przez posiadaną przez nich magiczną szatę oraz magiczną laskę (Staff)
- Magia- czary podzielone są na 3 klasy
Każdy mag zobowiązany jest do posiadania 15 kokulek (5 czerwonych, 5 fioletowych i 5 białych*)
- Czary dzielą się Na:
1.Kula Ognia - fireball:
- trafienie zabija cel
- można odbijać kokulkę bronią
- można odbija czar tarczą
2.Strach - Fear:
- trafienie sprawia, że cel przez 10 sekund ucieka w panice odrzucając przy tym broń (po minięciu efektu czaru, można podnieść broń najbliżej znajdującej się martwej osoby, lub powrócić do swojej)
-nie można odbijać czaru
3.Zamrożenie - Freez:
- trafiony cel zostaje unieruchomiony na 10 sekund.
-nie można odbijać czaru
- jeżeli chodzi o broń dystansową jak łuki czy kusze muszą one spełniać wymogi bezpiecznego naciągu oraz bezpiecznych pacynek. Będzie to bardzo szczegółowo sprawdzane. Trafienie z broni dystansowej eliminuje cel ( jeżeli trafi w strefę trafienia).
- broń miotana musi być wykonana w całości z otuliny. Broń miotana nie jest zaliczana do broni dystansowej ( jedno trafienie jeden PO)

Powered by phpBB © 2001,2002 phpBB Group