Forum www.drowband.fora.pl
Forum Poznańskiej Niezależnej Grupy Larpowej Drow Band
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

TZPG czyli Żywiecka grupa Larpowa
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.drowband.fora.pl Strona Główna ->
LARPY
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Gość







PostWysłany: Pią 22:44, 20 Lis 2009    Temat postu: TZPG czyli Żywiecka grupa Larpowa

Witam długouchych przyjaciół!

W odpowiedzi na zaproszenie Baki zaprezentuję wam Żywiecką Grupę Larpową Tarczowników Z Pod Grojca.

Nasze bractwo powstało w 2007 roku gdy w małej grupce znajomych zaczęliśmy naszą przygodę z Larpami. Początkowo było to mniej więcej 10 osób, a nasze umiejętności w tworzeniu Larpów były bardzo niewielkie, jednak zapał i chęci powodowały że kolejne gry były na coraz wyższym poziomie a doświadczenia które wynosiliśmy z coraz to nowych Larpów owocowały. Zaangażowanie jakie wkładaliśmy w sprawę dały efekt w postaci coraz to większej liczby graczy, forum internetowego oraz filmików z naszych gier które znaleźć możecie na youtubie.

Do dnia dzisiejszego przez nasze Larpy przewinęło się ponad 100 osób, a nasze bractwo zrzesza mnóstwo młodych ludzi zainteresowanych fantastyką, historią, aktorstwem i wojowaniem. Obecnie rozwój grupy bardzo przyspieszył, zaczynają pojawiać się nowi ludzie z nowymi pomysłami, prowadzimy ożywione życie na forum i mamy wiele planów na przyszłość.

W swoim dorobku mamy ogromną liczbę zarówno LARP-ów jak i BLARP-ów. Wiele z nich zostało uwiecznionych na specjalnie wykonanych filmikach jak np:

BLARP: Bitwa o Półwysep Dłoni (filmik stworzony przez JohnegoW) http://www.youtube.com/watch?v=oA21jkeaCig&feature=related

LARP: Nowa Ziemia (filmik stworzony przez Rudego)
http://www.youtube.com/watch?v=xQfmb12z0v0&feature=channel

Jednakże to co przedstawione jest na filmikach może was zwieść. W naszych Larpach staramy się coraz bardziej ograniczać rolę walki do minimum. Zależy nam głównie na fabule i grze aktorskiej. Dlatego oddzielną formę zabawy stanowią Blarpy których motywem przewodnim jest walka.

Obecnie mamy naturalny „zastój” zimowy (z powodu warunków atmosferycznych) – larpowa bomba wybuchnie na wiosnę. Obecnie zajmujemy się tworzeniem strojów, pisaniem fabuł, integracją z innymi grupami, oraz różnymi inicjatywami i udziałami w konkursach jak np. Konkurs MillionYou na filmik o oszczędzaniu ( [link widoczny dla zalogowanych] ) czy też udział w programie Comenius ( http://www.youtube.com/watch?v=NNs8940UO0A&feature=related ). Na wiosnę w ramach żywieckiego konwentu fantasy Grojkon mamy w planach zorganizowanie największego larpa który będzie rozgrywał się w naszym własnym świecie wytworzonym w wyniku ciągłości fabularnej naszych gier. Po więcej szczegółów zapraszam na nasze forum http://www.tzpg.fora.pl/larpy-przyszle,3/larp-demonic-pomysl-maska-i-polksiezyc,442.html .

Wiele Larpów jest w przygotowaniu więc jeśli mielibyście ochotę spotkać się z nami na wiosnę to nie ma problemu – zapraszamy!

Nasz oficjalny trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=-SY6cjFLYJU&feature=channel Niestety jakość obrazu nie jest najlepsza, jednak to wina yt i nie mamy na to wpływu

A tak poza tym to można by kiedyś zorganizować ustawkę pomiędzy naszymi grupami Wink


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 22:58, 20 Lis 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pią 23:37, 20 Lis 2009    Temat postu:

Nie wiem kto od was tak uwielbia Rhapsody ale już mi jest bratem Very Happy Ciesze się że istniejecie od mniej więcej takiego samego czasu co i my, swego czasu baliśmy się że poza nami nie ma już żadnej innej grupki larpowej Sad Na szczęście jesteście wy Smile Co do Ustawki Smile bardzo chętnie Smile już teraz moglibyśmy wybrać jakiś neutralny dla naszych grup teren, może w jakiejś leśniczówce pomiędzy naszymi miastami hen w piździu w Polsce i powoli pieczołowicie przygotowywać się do tego spotkania Smile Już was uwielbiam chłopaki Smile widać ze trzymacie klimat i macie ten niesamowity nadmiar energii do wszystkiego co jest związane a larpami i nie tylko Smile
Powrót do góry
Baka
Kosmiczny Pirat!



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koziegłowy

PostWysłany: Pią 23:52, 20 Lis 2009    Temat postu:

hehe jak kibice, reczny hamulec w pociagu na jakims szczerym polu i hejaaaaaaaa Very Happy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Caphironeionicus
Niereformowalny Sowizdrzał



Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Blingdenstone

PostWysłany: Sob 0:05, 21 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
integracją z innymi grupami


Czy znacie może jeszcze jakąś inną grupę o profilu podobnym do naszej? Chodzi mi o ekipy "istniejące" w sieci (poprzez posiadanie strony czy też forum) spotykające się regularnie, trenujące walkę przy użyciu broni LARPowej i uczestniczące w LARPach jako drużyna? Zdrowy rozsądek nakazuje nam twierdzić, ze takich ekip powinno być w naszym 40-milionowym kraju całkiem sporo, ale jak do tej pory nasze poszukiwania spełzają na niczym Sad

Cytat:
Wiele Larpów jest w przygotowaniu więc jeśli mielibyście ochotę spotkać się z nami na wiosnę to nie ma problemu – zapraszamy!


Bardzo chętnie Smile Do Żywca co prawda kawał drogi, ale mamy już pewne doświadczenie w grupowych pielgrzymkach na tego typu imprezy (vide tegoroczne "Żniwa Wiary" w Giżycku - gorąco polecam!). Dzięki za zaproszenie Smile

Cytat:
A tak poza tym to można by kiedyś zorganizować ustawkę pomiędzy naszymi grupami Wink


Po obejrzeniu Waszego filmiku znad rzeki (którego zostałem wielkim fanem xD) stwierdzam - choćby ZARAZ Very Happy Może jak dobijemy na LARPa (przed/po/zamiast? Razz) Nie mogę się doczekać i jestem strasznie ciekaw, czym rzucają Wasi magowie xD (doświadczenie nauczyło mnie, że co jak co, ale magia w każdym województwie wygląda inaczej Very Happy) No chyba, że aktualnie nie macie żadnych magów Wink


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Caphironeionicus dnia Sob 0:07, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 12:29, 21 Lis 2009    Temat postu:

Caphironeionicusie miałem na myśli grupy nie tylko Larpowe^^. Tak znamy jeszcze inne grupy, jednak są one nieoficjalne ponieważ bardziej są to mniejsze grupy przyjaciół niż bractwa larpowe. Mówię tu o ludziach z naszego sąsiedztwa - Bielska Białej i Czechowic. Większość z nich ( o ile nie wszyscy^^ ) spotyka się na forum [link widoczny dla zalogowanych] . Oprócz nich miałem na myśli żywieckie grupy np. fireshow ( [link widoczny dla zalogowanych] ) czy bractwa rekonstrukcji historycznej (Białe Orły, Chorągiew Żywiecką czy Bractwo Słowiańskie - [link widoczny dla zalogowanych] )

Co do magii to nasza grupe zrezygnowała czegoś takiego jak magia bojowa i rzucanie szyszkami. Zacytuję z naszej Mechaniki(jeszcze nie skończonej):


"MAGIA:
ABY MÓC RZUCAĆ ZAKLĘCIA TRZEBA POSIADAĆ TALENT MAGICZNY. CZY KTOŚ MOŻE RZUCAĆ ZAKLĘCIA CZY NIE DOWIE SIĘ PRZY ROZDAWANIU ROLI PRZEZ ORGANIZATORA. KAŻDE ZAKLĘCIE BĘDZIE WYMAGAŁO WYPOWIEDZENIA FORMUŁKI GŁOŚNO I WYRAŹNIE I POWOLI.

MAGIA BIAŁA:
- Odporność – Zaklęcie dodaje 1 punkt życia na X czasu ( nie ustalone)

- Leczenie – Zaklęcie przywracające 1(lub więcej{nie ustalone dokładnie}) punkt życia. Wymagany krótki rytuał albo dłuuuuga formułka. (jeszcze nie ustalone)


Wskrzeszenie – Aby wskrzesić daną osobę trzeba wykonać Rytuał (o rytuałach niżej), I poświęcić część swoich sił życiowych lub swoich i pomocników którzy mogą pomagać przy rytuale. Gdy kapłan sam odprawia rytuał po odprawieniu go poprawnie traci tymczasowo 2 punkty życia i traci przytomność. W wypadku pomocy innych osób strata punktów życia się rozkłada i nie traci się przytomności. Ożywiona osoba ma jeden punkt życia.


MAGIA NEUTRALNA:

Strach – Wywołuje strach u jednej(?) osoby , Osoby poddane działaniu strachu, panicznie boją się tej osoby/bestii i ze strachu uciekają w popłochu i nie będą się zbliżać do tego potwora ani miejsca gdzie go widzieli. Jeśli ktoś ma umiejętność Zimna krew nie działa na niego strach.

- Przyjaciel – Wypowiadając do kogoś z bardzo bliskiej odległości słowo „przyjaciel” najlepiej dotykając tą osobę, zmienia jego nastawienie do ciebie w przyjaźń. Osoba nie będzie wykonywała twoich rozkazów! Ale zachowuje się jak twój przyjaciel, co oznacza że może Ci pomóc lub zdradzić jakąś tajemnicę. Zaklęcie działa na jedną osobę i tylko do momentu aż ta osoba nie oddali się od rzucającego na 5 metrów (na oko).

CZARNA MAGIA:
Ożywienie – Ożywienie działa inaczej niż wskrzeszenie, ponieważ dana osoba nie wraca do życia jako ten sam człowiek tylko jako ghul czy zombie. (długa formułka lub krótki rytuał). Nekromanta ożywiając kogoś nie poświęca nic ze swojej życiowej energii, jednak ożywione istoty są słabsze od wskrzeszonej postaci i mają pewne minusy. Ożywiona istota jest całkowicie podległa nekromancie.

Ból – Osoba pod wpływem tego zaklęcia wije się i krzyczy z bólu, nie może dalej walczyć ani się bronić. (jeśli ma umiejętność Twardziel może walczyć, ale i tak musi odgrywać ból, bo zaklęcie działa tylko on potrafi walczyć czując tak wielki ból). Wymaga długiej głośnej formułki.. (wpadłem na coś takiego że zaklęcie działa dopóki się mówi formułkę i można ją powtarzać tam w kółko, ale wtedy Mag nie może nic zrobić)


- Zaraza – Osoba pod wpływem tego zaklęcia jest zarażona chorobą (jaką to jeszcze nie wiadomo i nie wiadomo nic o efektach. Na chwilę obecną wymyśla coś GM jeśli dopuści zaklęcie.) Kontakt osoby zarażonej z osobą zdrową powoduje przeniesienie się choroby dalej.

RYTUAŁY: Rytuały są wymyślane przez graczy podczas trwania LARPa. Wymagają ciągłego odgrywania przez czas trwania rytuału (od kilkunastu minut w górę). Efekt rytuały zależy od tego jak się spodobało GM’owi i od tego co się rytuałem chciało osiągnąć. GM musi zgodzić się na odprawienie danego rytuału i powinien być ciągle przy nim obecny. "

Po więcej szczegółów dotyczących mechaniki naszych Larpów zapraszam do tematu: http://www.tzpg.fora.pl/pomysly,4/mechanika-wersja-podstawowa-jeszcze-nie-skonczona,439.html


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 12:31, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Baka
Kosmiczny Pirat!



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koziegłowy

PostWysłany: Sob 13:04, 21 Lis 2009    Temat postu:

a czyli to czego nie lubimy- "ty tam, nie TY!, ten obok, (np.)zaraza!"...
Cytat:
PRZY ROZDAWANIU ROLI PRZEZ ORGANIZATORA

Eeee, to znaczy ze przed LARPem nie wybieram sobie sam kalsy postaci i umiejętnosci z nia zwiazanych? to tak bardziej Dramowo wyglada Smile

Cytat:
Co do magii to nasza grupe zrezygnowała czegoś takiego jak magia bojowa i rzucanie szyszkami.


Co do rzucania szyszkami... ktos to (w ogole) praktykuje?


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Baka dnia Sob 13:05, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 14:40, 21 Lis 2009    Temat postu:

Trochę źle sie wyraziłem. Nasza mechanika larpowa to zbiór zasad, umiejętności, czarów, systemów które MOGĄ ale NIE MUSZĄ zostać użyte przez GMów danego larpa. To są po prostu wskazówki i księga pomysłów, które mają na celu pomóc GM-om.

Np. Czar zaraza byłby potężnym zaklęciem wprowadzonym przez GMa by wprowadzić do gry nowy wątek. By użyć tego czaru trzeba posiadać pewną ilość rzadkich składników etc. Wszystko zależy od weny GMa.

"Eeee, to znaczy ze przed LARPem nie wybieram sobie sam kalsy postaci i umiejętnosci z nia zwiazanych? to tak bardziej Dramowo wyglada Smile"

U nas jest wiele różnych Larpów organizowanych przez wielu różnych ludzi którzy mają różne pomysły ^^ Do tej pory jednak normalną rzeczą na naszych larpach jest otrzymywanie roli przez GMa - tzn przed larpem kontaktujesz się z gmem a on prowadzi z tobą rozmowę, której celem jest dobranie jak najlepszej dla ciebie roli. Np. ide na Larpa Jana Kowalskiego i mam ochotę ostro sie ponapierdalać. Piszę do niego że chciałbym dostać rolę bardziej nastawioną na walkę niż na inne aspekty gry. Wtedy taki Janek nie da mi roli kulawego starca bez broni tylko np bandyty.

Jednak jak napisałem nie jest to żadna reguła. Np. na niektórych Blarpach są różne frakcje i klasy postaci. Sam decydujesz po której stronie staniesz i odpowiednio przygotowujesz się do swojej roli przed blarpem. Przykładem są przełożone na wiosnę blarpy Demonic: Wojna Demonów http://www.tzpg.fora.pl/larpy-przyszle,3/blarp-demonic-wojna-demonow,362.html , czy też Dziarskie Woje http://www.tzpg.fora.pl/larpy-przyszle,3/blarp-dziarskie-woje,364.html

Jeśli chodzi o Larpy w których sam od samego początku kreujesz swoją postać, opisujesz jej historię, dobierasz rasę, klasę i umiejętności jak np. na sławnym Orkonie, Flambergu czy Fantazjadzie to początkiem takich dużych Larpów będzie nasze największe przedsięwzięcie - Larp Demonic: Pomysł, maska i półksiężyc http://www.tzpg.fora.pl/larpy-przyszle,3/larp-demonic-pomysl-maska-i-polksiezyc,442.html . To właśnie on ma rozpocząć serię kontynuacyjnych larpów w których twoja postać przechodzi z larpa na larpa ( o ile przeżyje oczywiście Wink ) i od ciebie będą zależały jej losy.

"Co do rzucania szyszkami... ktos to (w ogole) praktykuje?"

Szyszki to tylko przykład pocisku miotanego Very Happy Z tego co widziałem na wielu Larpach występuje magia bojowa polegająca na rzucaniu fireboltami, frostboltami, itp ^^


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 14:41, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Baka
Kosmiczny Pirat!



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koziegłowy

PostWysłany: Sob 14:55, 21 Lis 2009    Temat postu:

Hmm ciekawy te pomysly, troche to wszystko inne od tego do czego (przynajmniej ja) jestesmy przyzwyczajeni. Drzewko rozwoju przy "Demonic'u" dosc ciekawe, przypomina mi troche tablice z Mgieł Heneskis - [link widoczny dla zalogowanych] aczkolwiek tu mamy wiekszą swobodę kim chcey tak naprawde być.
Cytat:
Czar zaraza byłby potężnym zaklęciem wprowadzonym przez GMa by wprowadzić do gry nowy wątek. By użyć tego czaru trzeba posiadać pewną ilość rzadkich składników etc. Wszystko zależy od weny GMa

To rozumiem, ale chodzi mi bardziej o sposob rzucania zaklec przez maga? Bo jest to cos co na wiekszosci LARPow kuleje. U nas przyjete są czary "dotykowe" miotane- kokulki. Takie jak to pisalem "wskazywanie palcem celu" nie zabardzo w grze wychodza...

Ale widze ze w Demonicu pojawia się "pajęcza królowa" juz mi się podoba ;] kiedy ten LARP organizujecie? myślę, że znajdzie się u nas paru wyznawców tej bogini, a fanatyków odgrywamy oj bardzo... Twisted Evil


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Sob 19:05, 21 Lis 2009    Temat postu:

Sposobów rzucania zaklęć jest kilka - zależy on od rodzaju czaru. Np Przyjaciel - mag by go użyć musi chwycić za ramie i szepnąć do ucha "przyjaciel". Inne czary wymagają formułek. Nie są to formułki typu Avada Kedawra czy Czary mary - będą one długie i zapisane na zwojach. Po użyciu czaru owy zwój się targa i nie może on zostać ponownie użyty. Trzecim rodzajem czarów są rytuały - wymagają one większej ilości osób i odprawienia specjalnego rytuału. Przykładem jest np. Wskrzeszenie. Jak więc widać nie ma u nas czarów bojowych, kulek czy też zaklęć zadających obrażenia.

Co do Tej Która Splata Sieci to myślę że ucieszy się na widok kolejnych wyznawców Twisted Evil Ten Larp planujemy na wiosnę ( tak jak inne zresztą ^^ ) i będzie naszym największym. Planujemy go rozegrać na niedawno wyremontowanym i odpicolonym zamku żywieckim i naszym malowniczym parku Smile Zabawa będzie przednia a ludzi co nie miara więc sądzę że warto będzie przyjechać Wink


Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Sob 19:06, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Yashamaru
Płaszczka



Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koziegłowy

PostWysłany: Sob 19:14, 21 Lis 2009    Temat postu:

barti[TZPG] napisał:
odpicolonym zamku żywieckim


Zbieram na bilet do Żywca. Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Baka
Kosmiczny Pirat!



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koziegłowy

PostWysłany: Sob 19:36, 21 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
odpicolonym zamku żywieckim

{bluzgator mode:ON} mniemam iz chodzi o "odpierdolony,wyjebany w chój w kosmos zamek Żywiecki{bluzgator mode:OFF}

No mi się nadal magia w takim razie nie podoba, a już tymardziej Caphi bedzie niezadowolony Very Happy

Oto pojawia sie kolejny punkt do obgadania podczas nastepnego spotkania Wink

Ale rozumiem, ze wiosna znaczy- zaraz po seji, nie przed i nie w trakcie?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
OkO
Honorowy Drow Band'ier



Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 569
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Ezoteryczny Poznań

PostWysłany: Sob 20:39, 21 Lis 2009    Temat postu:

Kto się zrzuca na turystyczny ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Caphironeionicus
Niereformowalny Sowizdrzał



Dołączył: 13 Gru 2007
Posty: 373
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Blingdenstone

PostWysłany: Sob 23:57, 21 Lis 2009    Temat postu:

[quote="Baka"]
Cytat:
No mi się nadal magia w takim razie nie podoba, a już tymardziej Caphi bedzie niezadowolony Very Happy


Znasz mnie Very Happy Nie jestem zadowolony, no ale nie wszystko przecież musi mi sie podobać xD
Niestety brak czarów bojowych, które mag może wyciągnać z sakwy i celnym rzutem osadzić w miejscu szarżującego na niego berserkera, stawia maga w bardzo nieprzyjemnej sytuacji. Taki oto delikwent ma dwie możliwości - albo będzie włączał wsteczny i spierdalał w las za każdym razem, gdy ktoś go zaatakuje, bądż kiedy zrobi sie gorąco będzie zapuszczał cos w rodzaju "niewidzialności" czy innej "teleportacji" i stojąc z boku aktualnych wydarzeń bedzie patrzał, jak siepacze wrogiej frakcji wycinają jego pozbawionych magicznego wsparcia kolegów Wink

Takie ograniczanie magii bojowej to zazwyczaj zasługa stereotypu "maga - pokemona" który ubrany w 120l niebieski worek na śmieci napierdala we wrogów z siłą huraganu dziesięcioma kokulkami naraz. A przecież wystarczy tylko wprowadzić odpowiednie inkantacje - nie za krótkie, nie za długie, lecz w sam raz - i surowo nakazać adeptom Sztuki przestrzeganie pewnej dyscypliny magowania i utrzymywanie specyficznej otoczki tej profesji. I od razu jest sympatyczniej. Tyle ode mnie Wink

A ten Zamek ostatecznie mnie przekonał, ze trzeba sie do Was kopsnąć Very Happy Macie jakieś foty tego przybytku?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Baka
Kosmiczny Pirat!



Dołączył: 12 Gru 2007
Posty: 946
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Koziegłowy

PostWysłany: Nie 0:52, 22 Lis 2009    Temat postu:

Cytat:
jowej to zazwyczaj zasługa stereotypu "maga - pokemona" który ubrany w 120l niebieski worek na śmieci napierdala we wrogów z siłą huraganu dziesięcioma kokulkami naraz


Niech Zyje PBK Very Happy

Ja tam bym sie dokladniej wszytkiego o tym LARPie dowiedzial, ile kaski, ile ma trwac, zasady itp. cos ciekawego moze z tego wyjsc i moze to byc kolejne miejsce po drachenie i gizycku warte odwiedzenia Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 9:29, 22 Lis 2009    Temat postu:

Strasznie niesprawiedliwie traktujecie magów. Taki wojownik nie musi się bawić w rytuały, inkantacje czy macanie wroga jak chce go siepnąć mieczem, no i może to zrobić nieskończoną ilość razy, a mag? na waszych zasadach nie może nic tak naprawdę. Staje się w bitwie nieprzydatną postacią. Myślę ze wprowadzenie kilku pocisków miotanych na zasadzie kokulek z pewnością ożywiłoby trochę tą kastę.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.drowband.fora.pl Strona Główna ->
LARPY
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin